23 czerwca 2012

RAC feat. Penguin Prison: "Hollywood" video

no siema.
dawno nie spotkałam tak wpadającej w ucho piosenki. Co prawda, moją przygodę z utworem "Hollywood" od RAC w kompilacji z Pengiun Prison rozpoczęłam od imprezowego remiksu spod różdżki The Magician, to jednak gdy moje oczy ujrzały dziś teledysk do oryginalnej wersji kawałka, nie przestaję zapętlać video.

“The video tells the story of an 1850′s cowboy and his horse as they experience and explore modern day LA. The cowboy, completely out of his element, longs for something familiar and he might just find it in the end.”


Nigdy nie lubiłam westernów, do koni też nie pałam szczególną przyjaźnią, ale wygląda na to, że mi do szczęścia potrzebny jest tylko dobry podkład muzyczny i wszystko staje się lepsze. Plus tak, lubię nieprzewidywalne love story.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz