6 czerwca 2012

Brodka: "Dancing shoes" Kamp! remix


W to, że chłopaki z Kampu! potrafią tworzyć świetną muzykę nigdy nie wątpiłam. Ale to, co usłyszałam na najnowszym brodkowym krążku przerosło moje najśmielsze oczekiwania.

Dzięki nim dotąd dość niemrawy kawałek "Dancing shoes" nabrał zupełnie nowego charakteru. Syntezatory i remix wokalu - tyle było trzeba, by z może nie całkiem brzydkiego kaczątka stać się petardą, której wróżę podbijanie parkietów nie tylko polskich klubów.
Potencjał piosenki dostrzegłam nie tylko ja (bo co ja tam się znam, pf!), ale i sami "trójkowicze", którzy przyznali temuż remixowi tytuł piosenki tygodnia.

(A ja nadal się dziwię, że Kamp! nie wydał jeszcze LP. Panowie, polska scena chce być przez WAS zjedzona!)

Moi mili państwo, zakładamy dancing shoes na nogi i ruchy na miasto!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz