25 czerwca 2012

Julia Marcell: "Wanna get on fire" video

no siema.
Długo wyczekiwałam na nowy teledysk od Julii Marcell, tylko oczywiście przez moją gapowatość pomyliłam daty premiery. Pierwszą rzecz, którą zrobiłam dziś po przebudzeniu to odpalenie pecetka by ujrzeć nowe dzieło Julii. Otwieram jej fejsbukowego fanpejdża a tu bang: "Wanna get on fire" ukazało się już pięć dni temu. Brawo Dunajska, brawo...


Jednakże moje oczekiwania chyba były zbyt wygórowane. Po tak apetycznych teaserach albumu June i wręcz mistrzowskiego video "Matrioszki" (długo nie mogłam uwierzyć, że to może być POLSKA produkcja), myślałam, że Julia ponownie mnie zachwyci. Co prawda, "Wanna get on fire" ma swój klimacik i jest całkiem ładnym obrazkiem, jednak wolałabym zobaczyć coś więcej niż stojącą w żarzącym się pokoju Julię. Niby miał być efekt napięcia wywołany przez spokój, jednak mnie to tylko znudziło.
Czego Julii Marcell nie można zarzucić, to brak smaku. Pomimo niedoboru jakiejkolwiek akcji, widać, że cała scenografia została przygotowana bardzo skrupulatnie. Plus sama Julia ujmuje samym wyglądem. I głosem.
Przyznam się, że występ Julii Marcell na ołpenerze jest tym, na który najbardziej czekam. I chociaż czeka ją spora konkurencja w postaci samej Bjork i Bat for Lashes, do których Julia jest często porównywana, myślę, że polska wokalistka podoła zadaniu i udowodni, że i my potrafimy tworzyć muzykę na światowym poziomie.


i trzy teasery, które rozkochały mnie w Julii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz