18 września 2012

Yoann Lemoine - Le Premier Parfum Lolita Lempicka


no siema.
wiem, że tego nie czyniłam wcześniej, ale teraz po prostu muszę się TYM podzielić.
Yoann Lemoine, jeden z moich ulubionych reżyserów wideo oraz innych krótkich form filmowych, stworzył jeden z piękniejszych obrazków telewizyjnych jakie dotąd oglądały moje oczy.
Flakoniki perfum Lolity Lempickiej zazwyczaj kojarzyły mi się z rokokową przesadą, a zapachy są co najmniej niebanalne. Ale tym razem wygląda na to, że pure trend dosięgnął i tej marki.
Wystarczy obejrzeć trzyminutowy klip zapowiadający nowy zapach, w którym czternastoletnia (!) Elle Fanning jednoczy się z naturą.
Dla mnie: piękne.
Ale może to dlatego, że za oknami mam właśnie niekończące się połacie lasu, wielkie jeziora i coś co przypomina statek kosmiczny. Też czuję naturę.
A w tle muzyka spod ręki Woodkida
Czegóż chcieć więcej?
Aaa, no tak, żeby powstawało więcej takich mini dzieł sztuki, a nie jakieś szmiry, które przerywają mi oglądanie filmów w najlepszym momencie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz