20 września 2012

The Shoes: "Wastin' Time" video


no siema.
The Shoes nie poczęstowali nas dawno niczym nowym, toteż śmiem tak tylko dla przypomnienia wrzucić tu jedną z piosenek, która zawsze mnie stawia na nogi. I chociaż piosenka nosi tytuł "Wastin' Time" na mnie działa wręcz przeciwnie. To znaczy nie dzisiaj. Dziś jestem chora, zasmarkana i brzydka i najchętniej bym nie wychodziła z pokoju. Już i tak nie poszłam na uni. Mam nadzieję, że nic wielkiego się nie stanie z tego powodu (i tak akurat te wykłady są nudne, bo ile można się uczyć streszczać tekst??).
Ok, teraz coś o teledysku. Główny bohater bardzo mi kogoś przypomina. Kogoś, kto tak jak ja, lubi chodzić w dużych bluzach, kogoś, kto prawie nigdy nie jest smutny (a jak już jest, to się okazuje, że jest po prostu wkurzony na mnie), kogoś, kto lubi (lubił?) ze mną marnować czas robiąc kreatywne rzeczy.
Także piosenka pasuje do mnie jak ulał akurat dziś, kiedy jestem zmarnowana jak pani na telefon po ciężkiej nocy, z twarzą opuchniętą od smarków, ale żyjąca nadzieją, że za godzinę będzie lepiej.
nie mam czasu na marnowanie czasu. teraz.
idę wypić jakąś aspirynę czy co to tam mam w mojej apteczce. ahoj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz