18 września 2012

Totally Enormous Extinct Dinosaurs: "Your Love" video

no siema.
sztokholmskie życie wyciska ze mnie wszystkie soki, ale to dobrze, bo żyję dewizą: "nie spać, zwiedzać!". Przesadzam oczywiście. Ale fakt jest taki, że na nudę nie mogę narzekać. Od poniedziałku zaczęłam moją współpracę z Polskim Instytutem w Sztokholmie, jutro bawię się w niańkę, także tego... pracuś ze mnie.
Dostałam też nowe głośniki od Zofii i pomimo, że mój laptop ma system beats by Dre to dopiero teraz mogę poczuć drżenie podłogi. Moi sąsiedzi mnie znienawidzą, ale w razie czego zrzucę winę na wiecznie balujących Hiszpanów (i znowu przyjedzie policja, hahaha).
W końcu mam trochę czasu na przyjemności, a inspiracją był mój ukochany Totally Enormous Extinct Dinosaurs, który właśnie wydał kolejne wideo. "Your Love" może i nie jest moim ulubionym kawałkiem, ale dzięki niemu w końcu wena do pisania mi wróciła, więc chyba można podziękować za tak udany come back.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz