23 sierpnia 2012

Future Islands: "Tomorrow" + "Balance" video

no siema.
po raz kolejny muszę przyznać, że i w sklepach można posłyszeć dobrą playlistę. w taki właśnie sposób natknęłam się na grupę Future Islands i ich piosenkę "Balance". pozostaje mi dziękować niebiosom za aplikację Shazam, bo naprawdę ułatwia życie i pozwala mi zasnąć spokojnie (przynajmniej jedna melodia nie dręczy mojego mózgu, bo teraz wystarczy nieznany utwór nagrać na telefon i gotowe).
I tak jak zakochana jestem w "Balance", to nie mogę tego samego powiedzieć o nowym kawałku zwącym się "Tomorrow". Oczywiście są łechcące ucho syntezatorki i chwytający za serce wokal Sama Herringa, ale brakuje mi jakiegoś powera tudzież właśnie tego składnika, który sprawiał, że "Balance" zapętlałam dziś do znudzenia. 
No cóż, może na "Tomorrow" ochota przyjdzie mi tumoro.





a tu Future Islands: "Balance"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz